SEAT u slučaju prometne nesreće

Postupak u slučaju
prometne nezgode

U slučaju prometne nezgode postupite na sljedeći način:

1. Označite mjesto nezgode

→ upalite sva 4 žmigavca
→ sigurnosnim trokutom označite mjesto nezgode (najmanje 50 metara od mjesta prometne nezgode)

2. Pružite prvu pomoć ozljeđenim osobama

3. Po potrebi pozovite hitnu službu ( 112 )

Pritom obratite pažnju na sljedeće informacije:
→ Što se dogodilo?
→ Gdje se dogodilo?
→ Kada se dogodilo?
→ Koliko je unesrećenih?
→ Kakvu pomoć trebate?
→ Tko zove?

4. Nazovite besplatni telefon SEAT Mobilnog jamstva

Od 00:00 do 24:00 sata, 365 dana u godini.
Nazovite besplatni broj telefona:

0800 1 987

Ukoliko se nalazite u inozemstvu nazovite

++ 385 1 6269 169

Organiziramo zbrinjavanje vašeg vozila do ovlaštenog servisa

Obavljamo procjenu nastale štete

Savjetujemo vas kod obrade dokumentacije i komunikacije s osiguranjem

5. U slučaju materijalne štete:

→ Obavijestiti policiju (ukoliko drugi sudionik prometne nezgode odbije dati osobne podatke odnosno podatke o vozilu ili napusti mjesto prometne nezgode, u slučaju oprečnih mišljenja glede krivnje, u slučaju sudara s neregistriranim vozilom, s vozilom inozemne registracije, alkoholiziranosti vozača, vožnje bez vozačke dozvole i slično)
→ Razmijeniti osobne podatke i podatke o vozilima
→ Popuniti i potpisati Europsko izviješće o nezgodi
→ Prikupiti podatke o eventualnim svjedocima prometne nezgode
→ Fotografirati mjesto nezgode i položaj vozila u trenutku nezgode (mobitelom, foto aparatom)
→ Posjetiti najbliži ovlašteni SEAT servis® gdje ćete dobiti besplatnu procjenu popravka Vašeg vozila
→ Prijaviti štetu na vozilu osiguravatelju vozila koje je skrivilo prometnu nezgodu 

Vi odabirete mjesto popravka Vašeg vozila.

Samo uz popravak u ovlaštenom servisu, uz uporabu originalnih dijelova koji se ugrađuju u skladu s uputama i standardima proizvođača, možete biti sigurni da će Vaše vozilo biti vraćeno u prvobitno stanje